To forum wykorzytuje pliki cookies
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, jeśli jesteś zarejestrowany, a Twoja ostatnia wizyta, jeśli nie jesteś. Pliki cookie to małe dokumenty tekstowe przechowywane na komputerze; Pliki cookie ustawiane na tym forum mogą być używane tylko na tej stronie i nie stanowią zagrożenia bezpieczeństwa. Pliki cookie na tym forum śledzą również określone tematy, które przeczytałeś i kiedy ostatnio je czytałeś. Potwierdź, czy akceptujesz lub odrzucasz ustawienia tych plików cookie.

Plik cookie zostanie zapisany w przeglądarce niezależnie od wyboru, aby zapobiec ponownemu zadaniu tego pytania. Będziesz mógł zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie, korzystając z linku w stopce.



  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pakowanie przesylek w sklepie online
#1
Na jakiej zasadzie premiujecie pakowaczy i na jakiej zasadzie premiujecie osoby ogarniające obsługę klienta? (przygotowanie ofert, zrobienie zdjęcia, kontakt z klientami itd)

Jaki % pomyłek w wysyłkach jest do przyjęcia?.
  Odpowiedz
#2
Nie da sie znaleźć stałych odpowiedź dla wszystkich branż, inny procent pomyłek będziesz miał na biżuterii drogiej (pomyłki w zasadzie nie dopuszczalne) a inny na biżuterii"bazarowej". Co do samych pakowaczy u nas byla to premia mimo wszystko dyktowana obrotem, jeżeli obrót był duży czyli ilość paczek była zdecydowanie większa a osoba pakująca się wyrabiała-premia była, dodatkowo uważam ze przy handlu praktycznie na każdym stopniu pensja powinna byc w jakis sposób powiązana z ilością zamówień, stała pensja jest bardzo demotywujaca w gorących okresach. Dla przykładu u nas po przekroczeniu danego obrotu jest to 1% od nadwyżki. Na pewno dużym usprawnieniem dla nas było wprowadzenie sprawnej logistyki magazynowej w firmie. Za pomocą odpowiedniego oprogramowania jak również czytniki kodów kreskowych.
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości